03.07.2022 - 10:52
|
Actualització: 03.07.2022 - 11:35
Carla Vall, l’advocada de l’artista Paula Bonet, ha dit que ja hi ha tres dones que s’han posat en contacte amb ella per denunciar que són víctimes del mateix assetjador que ha fet la vida impossible a l’artista.
Ja en són quatre.
Us podem posar en contacte. https://t.co/3g1amLGpmD— Carla Vall i Duran (@CarlaVall) July 2, 2022
Divendres, Carla Vall va explicar que el jove acusat d’amenaçar i coaccionar continuadament Paula Bonet tenia una segona causa oberta per assetjament contra una altra dona per fets molt similars, i després del judici va explicar que dues dones més s’havien posat en contacte amb ella per informar que havien estat víctimes de l’assetjador.
Una d’aquestes quatre dones que denuncien assetjament, la fotògrafa Lidia Vives, ha denunciat al seu compte de Twitter l’experiència que va viure amb ell. “L’assetjador de la Paula és algú amb aquesta mena d’actitud recurrent amb més dones. No és un cas aïllat i és molt important saber-ho. És algú que segueix un patró. Cosa que vol dir que repetirà aquest comportament i que, veient-se impune, anirà a més. Espero que el/la jutge ho tingui molt present”, diu.
https://twitter.com/lidiavivesphoto/status/1543156207090794497
Aquesta dona ha penjat al seu compte de Twitter captures de pantalles d’unes quantes xarxes socials en què el presumpte assetjador li envia missatges agressius i inquietants.
https://twitter.com/lidiavivesphoto/status/1543156215399825409
En el cas de Paula Bonet, la fiscalia demana per a V.G.T. tres anys de presó i una multa pels delictes de coaccions i amenaces i una multa de 4.800 euros per un delicte continuat de trencament de mesura cautelar.
L’acusació particular demana quatre anys de presó pels dos mateixos delictes, amb una multa de 8.640 per saltar-se repetidament les ordres d’allunyament contra la víctima.