Puigdemont, sobre el discurs d’Illa: “No podeu fer veure que comenceu de zero”

  • El dirigent de Junts retreu a Illa que faci veure que acaba d'arribar al govern: "Les crisis no apareixen per generació espontània"

VilaWeb
16.02.2026 - 09:54
Actualització: 16.02.2026 - 10:16

Carles Puigdemont s’ha pronunciat sobre el discurs de reaparició del president Salvador Illa, en què ha dit que és “plenament conscient del que ha viscut Catalunya” durant la seva baixa, tot i que ha esquivat de referir-se detalladament al desgavell de Rodalia. “Fa un any i mig que governeu, i se suposa que ja sabíeu el que Catalunya necessitava. No podeu fer veure que comenceu de zero, com si tot el que ha passat us fos aliè”, ha dit Puigdemont.

Li ha recordat que el caos de Rodalia, la crisi de l’habitatge, la pesta porcina africana i el malestar dels metges i mestres no són problemes que apareixen del no-res. “De tot això n’hem parlat cada vegada al parlament durant tot el vostre mandat. I ho vam advertir en la campanya electoral. Les crisis no apareixen per generació espontània”, ha afegit.

“També tenen a veure amb el que el vostre partit i els vostres socis voten a Madrid, començant per uns pressupostos que no es compleixen mai (a Madrid sí, i més del previst)”, ha acabat dient.

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor