Obre a Barcelona el primer SkinCeuticals Advanced Medical Spa d’Europa

  • Adriana Ribé lidera el centre per aportar una "cura integral" de la pell

VilaWeb
10.02.2017 - 17:39

Adriana Ribé lidera el centre per aportar una “cura integral” de la pell

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

El primer SkinCeuticals Advanced Medical Spa d’Europa ha obert les seves portes al públic a Barcelona a la seu de l’institut RibeClinic, liderat per la doctora Adriana Ribé, ha explicat la metgessa i cirurgiana en una reunió amb els mitjans.

Es tracta d’un servei 360 graus, màxima expressió de l’evolució en la pràctica mèdico-estètica, en la qual a l’eficàcia tècnica i rigor científic s’uneix la dimensió d’experiència i plaer, freqüentment oblidada al món mèdic, segons Ribé.

El centre, de 400 metres quadrats, comptarà amb un nou espai de venda, dues noves cabines de tractament i un “nou concepte de cura integral de la pell” en què al tractament mèdic seguirà un seguiment més exhaustiu de post-tractament per tancar el cercle, ha destacat Ribé en declaracions a Europa Press.

Actualment existeixen centres amb aquesta filosofia a Nova York (EUA), Toronto, Vancouver (Canadà) i Hong Kong (Xina), de manera que el centre barceloní –al número 89 del passeig de Gràcia– serà el primer que aterri a Espanya, a més de ser pioner en el continent.

De la mà de SkinCeuticals, la idea de Ribé és traslladar a la península la pràctica americana de posar-se en mans d’un metge especialista, en lloc d’un perfumista o farmacèutic, a l’hora de deixar-se assessorar en cures dèrmiques.

D’aquesta forma, a més d’oferir tractaments mèdics, com el làser dermatològic –teràpia estrella del centre–, Ribé atendrà d’ara endavant persones que desitgin millorar la cura de la pell, tractant de trencar l’hàbit que associa acudir al dermatòleg només per una patologia de la pell, ha observat.

L’experiència diferencial començarà amb el diagnòstic mèdic i una definició d’un programa global de les necessitats del pacient i un calendari d’acompanyament, que continuarà amb un tractament en cabina i el subministrament de productes amb actius d’alta concentració.

COSMECÈUTICA

L’especialista en Anatomia Patològica i Dermatopatologia i metge de referència per a diferents companyies nacionals i internacionals de làser dermatològic ha explicat que ella ja treballava anteriorment amb productes de SkinCeuticals per ser “eficaços cosmecèutics”, que són medicaments i cosmètics amb alta concentració d’actius i absorció.

Per Ribé, una aliança amb SkinCeuticals tenia sentit perquè “volia oferir el millor als meus pacients amb una marca de nivell i alt prestigi, que crea tractaments amb rigor, serietat i posseeix un ampli background científic” i, com a novetat, ara comptarà amb teràpies protocolitzades per a la reconstrucció i redefinició de la cura de la pell, no només des del punt de vista patològic.

Per la seva banda, SkinCeuticals ha decidit associar-se amb Ribé per la seva excel·lència en la medicina estètica i contínua renovació i innovació en tècniques mèdiques, en les quals és referent internacional en tecnologia làser i camp del diagnòstic.

MERCAT A l’ALÇA

El sector de l’estètica mou cada any 5,2 bilions d’euros a nivell mundial i Espanya és el segon país d’Europa amb major penetració d’actes estètics (17%) i una més ràpida incorporació de la població a la medicina estètica, segons Beauty Track 2016.

Malgrat la crisi, aquest àmbit ha seguit una tendència de creixement constant, encara que amb algunes modificacions respecte a hàbits.

Així, cada vegada existeix una major tendència a utilitzar procediments no invasius, convertint-se en el 88% del total d’actes estètics, segons ha ressaltat la cap de Grupo SkinCeuticals a L’Oréal, Ana Sanfeliu, que ha remarcat que un 32% de les dones de 25 a 34 anys acudeixen a centres d’estètica.

Quant a tendències principals del mercat estètic a Espanya, en la primera posició se situa el ‘face sculpting’; en segon lloc, el ‘lumino-active revolution’; en tercer, l”skin needling’, i en el quart, els cosmecéuticos.

ANTIOXIDANTS TÒPICS

La directora científica de SkinCeuticals, Elena Aparicio, ha recordat la història de la marca, que va néixer el 1994 de la mà del doctor Sheldon Pinnell que va revolucionar l’àmbit dels antioxidants tòpics amb les seves recerques crucials.

La missió inicial i actual de la marca és la de millorar l’aspecte saludable de la pell, amb l’objectiu de liderar la indústria de la cura de la pell en termes de recerca i innovació i proporcionar tractaments avançats de la pell, amb el suport de la ciència.

La seva filosofia s’assenta sobre els pilars de prevenció, protecció i correcció de la pell de forma sinèrgica per aconseguir una pell sana amb l’aspecte més saludable possible.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor