Niça.- Tres adolescents de Gandia que es trobaven al passeig: “Ha estat terrible, el primer era eixit corrent”

  • Tres joves de 16 anys de Gandia (València), Joseph, Arturo i José, que es trobaven ahir a la nit al passeig dels Anglesos de Niça, relaten l'horror que es va viure a l'enclavament turístic per l'atemptat perpetrat amb un camió que fins ara ha costat la vida a 84 persones. "Ha estat terrible --diu Arturo--; tot el món xisclant i plorant, i refugiant-se. Però el primer era eixir corrent".

15.07.2016 - 18:21

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

Tres joves de 16 anys de Gandia (València), Joseph, Arturo i José, que es trobaven ahir a la nit al passeig dels Anglesos de Niça, relaten l’horror que es va viure a l’enclavament turístic per l’atemptat perpetrat amb un camió que fins ara ha costat la vida a 84 persones. “Ha estat terrible –diu Arturo–; tot el món xisclant i plorant, i refugiant-se. Però el primer era eixir corrent”.

Els tres joves valencians es troben en un campament d’estiu a la ciutat gala i ahir a la nit han estat uns dels tants ciutadans que van acudir al passeig marítim de Niça per a poder gaudir dels focs artificials amb motiu del Dia Nacional de França.

Asseguren que van escoltar primer unes detonacions i després van vore “a una multitud de gent corrent en direcció contrària a la la nostra i els seguim”. “Havia gent pel terra, taules volant, xiquets a terra i gent passant per damunt d’ells i un amic nostre se li va partir un got baix el peu i es va tallar”.

Els tres van córrer en la mateixa direcció fins que dos d’ells van aconseguir refugiar-se en diversos establiments i llocs com un pàrquing.

Alhora, un dels xics ha explicat a Europa Press que en el campament hi ha uns 35 xavals estudiant francès i que encara els queda part de l’estada. Tot i això, s’està valorant la possibilitat d’avançar la volta en grups.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor