MWC.- El director d’Alibaba a Europa anima les start-ups occidentals a provar el seu negoci a la Xina

  • El director general d'Alibaba a Europa, Terry Von Bibra, ha animat aquest dilluns totes les start-ups occidentals a atrevir-se a entrar a la Xina per provar el seu negoci, ja que ha assegurat que, malgrat els riscos, existeixen unes enormes oportunitats a causa del gran nombre de clients potencials que ofereix el gegant asiàtic.

VilaWeb
27.02.2017 - 17:14

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

El director general d’Alibaba a Europa, Terry Von Bibra, ha animat aquest dilluns totes les start-ups occidentals a atrevir-se a entrar a la Xina per provar el seu negoci, ja que ha assegurat que, malgrat els riscos, existeixen unes enormes oportunitats a causa del gran nombre de clients potencials que ofereix el gegant asiàtic.

“El que jo aconsellaria a qualsevol start-up és que pensi en la Xina, que provi les seves idees en un gran mercat com el xinès”, ha manifestat Von Bibra en una conferència en el 4YFN del Mobile World Congress, on també ha alertat que no és un mercat fàcil, la qual cosa fa imprescindible comptar amb un soci local a llarg termini.

Ha assenyalat que el comerç a través del mòbil a la Xina porta molt avantatge a la resta de mercats, amb un 22,3% del total de les compres, molt per sobre de la mitjana global al món, del 8,5%, i de les compres a Europa occidental i Amèrica del Nord, del 4,5%.

Ha afegit que el 69,5% dels consumidors xinesos han comprat algun producte o servei a través dels seus smartphones, mentre que als Estats Units aquest percentatge és del 46%, i ha assegurat que a la Xina hi ha més gent que usa els seus mòbils per pagar les seves factures, contractar serveis, mirar vídeos i trobar parella “que en cap altre lloc al món”.

Von Bibra ha explicat que Alibaba va néixer el 1999 amb la missió de facilitar fer negocis en qualsevol lloc i ajudar altres empreses joves a créixer i a arribar a tothom, i ha constatat que s’ha convertit en la plataforma de comerç més gran del món, amb més de 10 milions de venedors actius, 443 milions de compradors actius al mes i 57 milions de paquets enviats al dia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor