12.02.2017 - 13:02
MADRID, 12 (EUROPA PRESS)
El president del PP-A, Juanma Moreno, ha destacat aquest diumenge “l’unitat i cohesió” que ha demostrat el PP en el seu 18 Congrés Nacional enfront de la “crisi severa” de Podem en el seu respectiu conclau i “als tres candidats del PSOE, que es tiren les andròmines al capdavant”.
En declaracions als periodistes, abans de l’inici de la sessió de clausura del congrés, Moreno ha dit que l’únic partit que garanteix l’estabilitat és el PP, “un partit unit, fort i sòlid”.
S’ha mostrat “molt content” perquè el PP-A compta amb 15 representants en el Comitè Executiu, sent la delegació “més amplia” en aquest òrgan, “amb molta diferència”. En la seva opinió, això demostra “no només la confiança que diposita Rajoy en el PP-A, sinó també la fortalesa d’aquest partit”.
El líder dels ‘populars’ andalusos ha defensat que Rajoy ha fet “una conjugació d’experiències” per triar el seu equip i ha considerat que “cal seguir amb les persones que funcionen”, la qual cosa, al seu judici, suposa “un encert”.
“Hi ha molta experiència, molt talent i moltes incorporacions, persones que poden aportar frescor, idees noves, angles de visions diferents i tot això ens fa pensar que el partit està molt més fort que la resta”, ha destacat Moreno.
LÓPEZ AGRAEIX A RAJOY LA CONFIANÇA DIPOSITADA
Entre aquestes incorporacions es troba la de la secretària general del PP-A, Loles López, al Comitè Executiu, en qualitat de vocal. La pròpia López, que ha comparegut al costat de Moreno, s’ha mostrat “molt agraïda” al president del PP per la confiança que ha dipositat en la seva persona.
“És una nova responsabilitat que assumeixo amb rigor perquè aquest partit sempre actua amb rigor, sentit comú, il·lusió i els peus molt posats al terra, i també amb un objectiu clar, millorar la vida dels espanyols”, ha explicat.
López s’ha referit a Moreno per assegurar que cada dia li dóna lliçons “molt positives” en aquest sentit i ha destacat d’ell la seva manera de treballar i la seva vocació política. “D’ell he après molt i seguiré aprenent”, ha conclòs.