Mercedes Fernández agraeix el nomenament de Venta i celebra que Cospedal segueixi sent secretària general

  • La presidenta del PP d'Astúries, Mercedes Fernández ha agraït la proposta de Mariano Rajoy que el diputat autonòmic asturià Luis Venta sigui vocal en el Comitè Executiu Nacional del partit, al mateix temps que ha celebrat que María Dolores de Cospedal mantingui el lloc de secretària general.

12.02.2017 - 12:46

OVIEDO, 12 (EUROPA PRESS)

La presidenta del PP d’Astúries, Mercedes Fernández ha agraït la proposta de Mariano Rajoy que el diputat autonòmic asturià Luis Venta sigui vocal en el Comitè Executiu Nacional del partit, al mateix temps que ha celebrat que María Dolores de Cospedal mantingui el lloc de secretària general.

En declaracions als mitjans durant el Congrés Nacional del PP, Fernández ha reconegut que ha estat una “sorpresa molt agradable” la proposta d’incorporació del diputat Luis Venta al Comitè Executiu Nacional, que “reforça la posició política del PP d’Astúries”.

Fernández, que ja forma part d’ell en condició de presidenta del PP d’Astúries, considera “molt recomanable” aquest reforç. Ha reconegut que hi ha hagut negociacions, converses i xerrades en les quals ella “ha escombrat per a casa i tirat per a Astúries”.

La presidenta del PP asturià ha considerat que el treball en l’organització ha de tenir una resposta. Ha agraït la decisió a Rajoy i, especialment, a Cospedal, “que sempre ha ajudat Astúries i al PP d’Astúries”. “Una persona (Cospedal) que ens ajuda i ens escolta” ha considerat.

Ha celebrat que segueixi sent la secretària general, i que “el tàndem Rajoy-Cospedal” segueixi sent quelcom que funciona bé al nostre país, perquè el que funciona bé no cal canviar-ho”.

Venta, per la seva banda, s’ha mostrat “satisfet, content i agraït a Mariano Rajoy”. També li ha donat les gràcies a Mercedes Fernández, “que està aconseguint que el PP a Astúries tingui més importància cada dia”. Ha assumit la responsabilitat “de no defraudar a qui ha confiant en ell, i perquè el PP avanci a Astúries i sigui una clara opció de Govern en el futur.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor