01.03.2017 - 12:49
BARCELONA, 1 (EUROPA PRESS)
Mango ha llançat dos projectes per millorar l’experiència del client a través de les noves tecnologies: el tiquet digital i l’emprovador digital, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
L’emprovador digital consisteix en una pantalla tàctil instal·lada al mirall dels emprovadors i funciona en escanejar el codi de barres dels productes; permet consultar informació sobre les peces (talles, colors, existències i suggeriments per completar el look) i també serveix per contactar amb el personal de la botiga i fer peticions de peces sense haver de sortir de l’emprovador.
Aquest projecte ha estat desenvolupat conjuntament amb l’empresa Jogotech i s’ha llançat amb èxit a la botiga del passeig de Gràcia de Barcelona, i progressivament s’implementarà en altres botigues a Espanya.
D’altra banda, el tiquet digital ofereix al client la possibilitat de rebre per correu electrònic el tiquet de compra que hagi realitzat a la botiga, la qual cosa permetrà agilitzar qualsevol eventual gestió posterior sense necessitat de presentar el tiquet de caixa imprès.
Aquesta innovació ja està activa en 11 botigues d’Espanya (a Barcelona, Madrid i Saragossa) i dues al Regne Unit (a Londres), i progressivament s’ampliarà a més punts de venda d’aquests dos països i també a altres mercats com França i Alemanya.