La Generalitat subvencionarà amb 200.000 euros la promoció de les galeries catalanes

  • La Conselleria de Cultura de la Generalitat subvencionarà amb 200.000 euros la promoció de les galeries catalanes per atreure nous públics, ha informat el departament en un comunicat.

VilaWeb
22.02.2017 - 15:03

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

La Conselleria de Cultura de la Generalitat subvencionarà amb 200.000 euros la promoció de les galeries catalanes per atreure nous públics, ha informat el departament en un comunicat.

Així ho ha anunciat el conseller de Cultura, Santi Vila, en la seva visita a la fira Arco de Madrid, on ha concretat que aquesta mesura reprèn les polítiques de suport a les galeries d’art.

Vila ha enaltit que les galeries són els millors prescriptors per guiar el col·leccionista i el ciutadà, a més de ser la referència en comercialització d’art.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor