JxSí col·loca una urna en suport a la seva diputada Irene Rigau mentre se la jutja pel 9N

  • El grup de JxSí en el Parlament ha col·locat aquest dimecres una urna simbòlica en l'escó de la seva diputada Irene Rigau amb l'objectiu de mostrar el seu suport mentre és acusada en el judici sobre el 9N.

VilaWeb
08.02.2017 - 12:34

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

El grup de JxSí en el Parlament ha col·locat aquest dimecres una urna simbòlica en l’escó de la seva diputada Irene Rigau amb l’objectiu de mostrar el seu suport mentre és acusada en el judici sobre el 9N.

JxSí l’homenatja així en iniciar-se el ple del Parlament, que coincideix amb el tercer dia del judici en el qual ella està acusada com a consellera d’Ensenyament de la Generalitat durant el procés participatiu del 9N –ja no són diputats els altres dos acusats: l’expresident Artur Mas i l’exconsellera Joana Ortega–.

El ple també ha començat abordant el judici perquè el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha parlat d’ell en demanar la paraula malgrat no estar previst en l’ordre del dia, alguna cosa al que té dret com a president.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor