Expert en disseny i màrqueting, Hubert Graf ha dedicat la major part de la seva carrera a ajudar grans empreses a transformar els seus negocis d’una forma innovadora. El dissenyador i empresari d’arrels alemanyes ha treballat per tot el món dissenyant anuncis per a marques reconegudes com Swissair, Aston Martin, The Economist o JP Morgan. Més de 30 anys d’experiència en el sector que Graf ha volgut plasmar a ‘In Celebration of Print. Advertising That Stays Fresh’, un resum de la seva filosofia de treball on es mostren moltes de les campanyes publicitàries que va desenvolupar com a director creatiu a Madison Avenue Doyle Graf Mabley, la primera agència de Nova York especialitzada en aquests tipus de serveis. Aprofitant que viu a cavall entre Tortosa i Arnes, i que segueix al capdavant de la seva empresa, a Surtdecasa hem parlat amb ell.

Llegir tota l’entrevista aquí

VilaWeb necessita el vostre suport

El dret d'informació és indiscutible i, en dies com aquests que vivim, que tothom hi pugui tenir accés és més necessari que mai. A VilaWeb treballem de sempre per donar la millor informació possible amb accés lliure, sense barreres de pagament. Simplement demanem als qui pugueu i vulgueu pagar que ens ajudeu fent-vos-en subscriptors, per poder garantir la continuïtat i la independència del diari.

Trobareu més informació sobre les subscripcions en aquesta pàgina.

 

Vicent Partal
Director de VilaWeb