10.02.2017 - 10:14
VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)
Els considerats caps de la trama Gürtel –Francisco Correa, Álvaro Pérez i Pablo Crespo– han estat condemnats a penes que oscil·len entre els 12 i els 13 anys de presó en la peça 3 del cas relatiu a suposades irregularitats en contractacions de la fira Fitur entre els anys 2005 i 2009.
Així, Francisco Correa i Pablo Crespo han estat condemnats pel Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) a més de 13 anys, mentre que Álvaro Pérez ‘El Bigotis’, a més de 12, en el primer judici de la trama.
Per la seva banda, Milagrosa Martínez, exconsellera ‘popular’ de Turisme i expresidenta de les Corts Valencianes, ha estat condemnada a 9 anys de presó pels delictes de prevaricació, malversació i suborn passiu, mentre que per al seu ex-cap de gabinet Rafael Betoret la condemna és de sis anys de presó.