Gabriel Rufián torna a insultar un diputat de Junts a les xarxes socials

  • El portaveu d'ERC al congrés espanyol ha respost amb l’emoticona d’un escarabat a un piulet de Josep Maria Cruset

VilaWeb
17.09.2025 - 20:18
Actualització: 17.09.2025 - 21:50

El portaveu d’ERC al congrés espanyol, Gabriel Rufián, ha respost amb l’emoticona d’un escarabat a un piulet de Josep Maria Cruset, diputat de Junts, que justificava el vot contrari de la seva formació a la creació d’una oficina anticorrupció.

La mesura, proposada per Sumar, ha estat tombada al congrés espanyol amb els vots del PP, Vox i Junts. La setmana passada les mateixes formacions van frenar la tramitació de la llei per reduir la jornada laboral a 37,5 hores, promoguda pel departament que encapçala la vice-presidenta Yolanda Díaz.

L’intercanvi de piulets ha començat aquest matí, quan Rufián ha lamentat en una publicació que el rebuig del congrés espanyol a l’oficina gràcies als vots de Junts, PP i Vox no havia cridat prou l’atenció mediàtica al país.

Minuts després, Cruset li ha respost amb els arguments de Junts per a tombar la mesura, entre els quals el fet que Catalunya ja té una oficina antifrau pròpia. A més, ha expressat sorpresa pel fet d’haver d’explicar-ho a un diputat del partit que la va impulsar.

Finalment, Rufián ha respost al piulet amb una emoticona d’un escarabat. Al març, el diputat d’ERC ja va insultar Cruset a X; en aquell cas li va respondre amb l’emoticona d’una rata.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor