Futbol/Lliga Santander.- Athletic i Reial Madrid es mesuraran el dia 18 a les 16.15

  • El Reial Madrid visitarà l'Athletic Club el dissabte 18 de març a les 16.15 hores i el FC Barcelona rebrà el València un dia més tard a les 20.45, mentre que l'Atlètic de Madrid i el Sevilla s'enfrontaran al Vicente Calderón quatre hores i mitja abans, en partits corresponents a la vintè vuitena jornada d'LaLiga Santander.

24.02.2017 - 14:27

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

El Reial Madrid visitarà l’Athletic Club el dissabte 18 de març a les 16.15 hores i el FC Barcelona rebrà el València un dia més tard a les 20.45, mentre que l’Atlètic de Madrid i el Sevilla s’enfrontaran al Vicente Calderón quatre hores i mitja abans, en partits corresponents a la vintè vuitena jornada d’LaLiga Santander.

Las Palmas i Vila-real, per la seva banda, obriran la jornada el divendres a les 20.45 sobre l’Estadi de Gran Canària i el derbi gallec entre Deportivo i Celta de Vigo serà l’encarregat de tancar-la al costat de l’enfrontament entre blaugrana i ‘ches’.

A més, al País Basc també hi haurà un altre derbi aquest cap de setmana, ja que Alabès i Reial Societat mesuraran les seves forces en Mendizorroza. Finalment, a El Molinón es viurà un duel directe per la permanència entre Sporting de Gijón i Granada.

–HORARI DE LA JORNADA 28.

-Divendres.

Las Palmas – Vila-real 20.45 hores.

-Dissabte.

Eibar – Espanyol 13.00.

Athletic Club – Reial Madrid 16.15.

Alabès – Reial Societat 18.30.

Betis – Osasuna 20.45.

-Diumenge.

Leganés – Màlaga 12.00.

Atlètic de Madrid – Sevilla 16.15.

Sporting de Gijón – Granada 18.30.

Deportivo – Celta 20.45.

FC Barcelona – València 20.45.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor