Futbol.- Yeray Álvarez renova amb l’Athletic Club fins al 30 de juny de 2022

  • L'Athletic Club ha anunciat aquest dijous la renovació del central Yeray Álvarez fins al 30 de juny del 2022 amb una clàusula de rescissió que serà de 30 milions d'euros, de manera que podrà seguir sent un 'lleó' de present i futur una vegada que, recuperat de la intervenció per un tumor en els seus testicles, ha tornat al terreny de joc trobant-se "molt bé".

VilaWeb
09.02.2017 - 12:51

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

L’Athletic Club ha anunciat aquest dijous la renovació del central Yeray Álvarez fins al 30 de juny del 2022 amb una clàusula de rescissió que serà de 30 milions d’euros, de manera que podrà seguir sent un ‘lleó’ de present i futur una vegada que, recuperat de la intervenció per un tumor en els seus testicles, ha tornat al terreny de joc trobant-se “molt bé”.

“Em trobo molt bé, molt content de renovar per aquest club. Després de tot el que m’ha passat, la veritat és que el suport del club, dels afeccionats, dels meus companys i la meva família, i després que tot surti bé, doncs això és una mica millor encara”, ha assegurat sobre estat i la seva renovació en declaracions a la web del club.

Yeray ha signat al costat del president de l’Athletic, Josu Urrutia, el nou contracte que el vincula amb el club bilbaí fins al final de la temporada 2021/22, per als propers cinc anys. A més, el club ha anunciat una compareixença de premsa del jugador per a aquest mateix dijous.

“Vull seguir millorant com a jugador i com a persona, intentar ajudar l’equip en tots els aspectes que pugui i intentar arribar el més lluny en l’Europa League”, va assenyalar el central, que ha jugat aquesta temporada 11 partits de LaLiga Santander, 6 en l’Europa League i 1 en la Copa del Rei.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor