01.03.2017 - 14:42
MADRID, 1 (EUROPA PRESS)
L’entrenador del Sevilla, Jorge Sampaoli, ha dit que a partir d’ara, i començant per la visita aquest dijous de l’Athletic Club, tots els partits que afrontaran seran “decisius” i ha desitjat mantenir “el pas” per arribar al tram decisiu amb opcions de barallar el títol al Reial Madrid i el FC Barcelona.
“Hem de pensar en el que ve, traient conclusions de l’anterior partit i acomodant-ho a la generalitat del següent rival. Per a nosaltres, aquest partit és molt important i complicat perquè l’Athletic també arriba amb la necessitat de millorar”, ha expressat Sampaoli en roda de premsa.
L’argentí ha recordat que “vénen moments de definició que tenen a veure amb tenir clars els objectius”. “Cal tenir present que trobarem vicissituds a sortejar i tant de bo que mantinguem el pas de fins ara, serà l’única manera de mantenir-nos en el lloc especial on estem”, ha afirmat.