09.02.2017 - 13:11
MADRID, 9 (EUROPA PRESS)
El defensa uruguaià de l’Atlètic de Madrid Diego Godín causarà baixa aquest cap de setmana davant el Celta de Vigo després de confirmar-se una lesió muscular en els adductores de la cuixa dreta, soferta en el xoc de la Copa del Rei del passat dimarts davant el FC Barcelona.
El central va haver d’abandonar el partit de tornada enfront del conjunt blaugrana res més començar la segona part i la primera exploració realitzada va detectar una lesió muscular en l’adductor de la cuixa dreta.
“Diego Godín s’ha sotmès a proves mèdiques aquest dijous a Fremap Majadahonda. La ressonància ha confirmat una lesió muscular de grau I en els adductores de la cuixa dreta. El nostre jugador començarà un tractament de fisioteràpia amb entrenament alternatiu. Queda pendent d’evolució”, ha indicat el club blanc-i-vermell aquest dijous.
D’aquesta manera, l’uruguaià serà baixa per a la visita al Vicente Calderón d’aquest diumenge del Cèltic i l’objectiu principal és que estigui totalment llest per a l’anada dels vuitens de final de la Lliga de Campions davant el Bayer Leverkusen del 21 de febrer.