12.02.2017 - 14:08
Les seves vendes es dispararan un 150% al febrer per Sant Valentí
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
La companyia de venda online de flors FloraQueen preveu créixer un 30% aquest 2017 respecte a l’any passat, quan va facturar 12 milions d’euros, gràcies a l’embranzida de mercats internacionals com Itàlia, Alemanya, França i Anglaterra.
En una entrevista d’Europa Press, el fundador i director general de FloraQueen, Alon Shamai, ha explicat que la companyia assorteix a més de 100 països, i mentre Espanya representa el 20% de les vendes, les exportacions es fan amb el 80% restant.
“El comerç electrònic no té fronteres, és global”, ha destacat Shamai, ja que FloraQueen, fundada en el 2002, és una plataforma 100% online i que només permet fer les seves comandes a través d’Internet.
La companyia té les seves oficines a Sant Just Desvern (Barcelona) i el centre logístic per a Espanya a Sant Boi de Llobregat (Barcelona), si bé hi ha altres dos centres logístics a Alemanya i a Milà (Itàlia) –els tres en règim de lloguer–.
El 70% de les flors que comercialitza FloraQueen procedeix d’Holanda, i el 30% restant de diversos punts d’Espanya en funció de la temporada.
La companyia preveu incrementar les seves vendes un 150% al febrer amb la celebració del dia de Sant Valentí, i per fer front a aquesta pic d’activitat s’ha reforçat la plantilla, integrada per 55 professionals, amb 25 contractacions, ja que l’empresa gestionarà en aquestes dates el 12% de les comandes anuals.
“Les comandes es quintupliquen la setmana prèvia a aquesta data i per això iniciem la campanya setmanes abans i ampliem la plantilla”, ha dit Shamai, que ha afegit que altres dates destacables en facturació són, per aquest ordre, el Dia de la Mare, Nadal, el Dia de la Dona Treballadora i Sant Jordi.
El producte més demandat és la tradicional rosa vermella, encara que cada vegada cobren més protagonisme altres flors com a orquídies, margarides i rams variats, i el preu mitjà del producte són uns 50 euros, encara que el consumidor pot trobar en aquesta plataforma online articles que van des dels 20 euros als 200.
Shamai ha destacat que FloraQueen realitzarà aquest any una inversió de dos milions d’euros destinada al reposicionament de marca i a publicitat, amb la seva primera campanya a la televisió.