Fernando Aramburu, Premi Francisco Umbral al millor llibre de l’any per ‘Patria’

  • L'escriptor Fernando Aramburu ha estat reconegut amb el Premi Francisco Umbral al millor llibre de l'any 2016 per 'Patria', segons ha anunciat aquest dimecres 8 de febrer el president del jurat, Manuel Llorente.

VilaWeb
08.02.2017 - 13:00

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

L’escriptor Fernando Aramburu ha estat reconegut amb el Premi Francisco Umbral al millor llibre de l’any 2016 per ‘Patria’, segons ha anunciat aquest dimecres 8 de febrer el president del jurat, Manuel Llorente.

En edicions anteriors, els guanyadors d’aquest premi dotat amb 12.000 euros van ser ‘Las cuatro esquinas’, de Manuel Longares (2012), ‘La cabeza en llamas’, de Luis Mateo Díez (2013), ‘En la orilla’, de Rafael Chirbes (2014), ‘Réquiem habanero por Fidel’ (2015), de Juan José Armas i ”Desaprendizajes’ (2016) de José Manuel Caballero Bonald.

La Fundació Francisco Umbral va néixer el 12 de gener del 2009 amb l’objectiu d’estudiar, preservar i difondre l’obra, tant periodística com literària, d’aquest escriptor, així com per donar suport al foment de les lletres i de l’idioma espanyol.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor