‘Euromoney’ tria CaixaBank millor entitat de banca privada a Espanya per tercer any

  • La revista britànica 'Euromoney' ha reconegut CaixaBank com la millor entitat de banca privada a Espanya en 2017 en els Private Banking Survey 2017, un reconeixement que aconsegueix per tercer any consecutiu, ha informat l'entitat catalana aquest dijous en un comunicat.

VilaWeb
09.02.2017 - 14:23

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

La revista britànica ‘Euromoney’ ha reconegut CaixaBank com la millor entitat de banca privada a Espanya en 2017 en els Private Banking Survey 2017, un reconeixement que aconsegueix per tercer any consecutiu, ha informat l’entitat catalana aquest dijous en un comunicat.

És el resultat de les enquestes realitzades per ‘Euromoney’ a entitats de tot el món, gestors d’alts patrimonis i family offices, els qui han identificat les que consideren millors entitats de banca privada per la qualitat dels seus serveis i el seu model de negoci.

A més del premi a la millor entitat de banca privada, CaixaBank ha estat guardonada per la publicació britànica en nou categories addicionals, tres més que en l’edició anterior.

Ha obtingut el màxim reconeixement en serveis específics per a clients d’alt patrimoni, serveis per a clients de molt alt patrimoni, gestió d’actius, assessorament en filantropia, inversió socialment responsable i d’impacte social, innovació tecnològica i sistemes de ‘back office’, serveis de ‘family office’, anàlisi i gestió d’actius i planificació hereditària i ‘trusts’.

CaixaBank Banca Privada, especialitzada en patrimonis de més de mig milió d’euros, ha crescut durant els últims tres anys un 18,10% en actius gestionats, des dels 50.400 milions d’euros gestionats el 2014 fins als 59.525 milions que gestiona en l’actualitat.

També ha crescut en els últims tres anys en nombre de clients als quals dóna servei, 50.085 en 2014 a 57.281 a tancament de 2016, la qual cosa suposa un increment del 14,36%.

En clients amb alt valor patrimonial, l’entitat també ha experimentat un creixement en els últims tres anys: de 646 clients el 2014 a 829 el 2016, un increment del 28,33%, que acumulen un total de 8.922 milions d’euros en recursos.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor