08.02.2017 - 16:34
ESPARREGUERA (BARCELONA), 8 (EUROPA PRESS)
L’Ajuntament d’Esparreguera (Barcelona) ha sol·licitat a la Generalitat que cerqui solucions a les deficiències que es produeixen en les línies d’autobús Esparreguera-Martorell i Igualada-Barcelona, operades per l’empresa La Hispano Igualadina, pertanyent al grup Monbus.
En un comunicat, l’alcalde d’Esparreguera, Eduard Rivas, ha expressat la seva preocupació i ha demanat que “Monbus adapti el servei a les necessitats dels usuaris i es comprometi a oferir el servei amb qualitat i atenció a les persones”.
Rivas s’ha reunit amb el director del Servei Territorial de Transports de Barcelona, Jordi Follia, a qui ha presentat les queixes dels usuaris sobre l’incompliment d’horaris i parades, la falta d’espai en els autobusos, l’estat de manteniment dels vehicles i la falta d’atenció als viatgers.
Segons l’Ajuntament d’Esparreguera, des de finals de gener s’han recollit unes 70 incidències per deficiències en les línies Igualada-Barcelona i Esparreguera-Martorell a través de l’aplicació HispanoFailApp, a les que cal sumar les 15 queixes que el consistori ha recollit en l’últim any per retards i incompliment d’horaris en aquestes línies.
Davant aquesta situació, l’alcalde d’Esparreguera ha anunciat que estudia emprendre accions tant a nivell jurídic com a nivell polític de cara a mobilitzar les poblacions afectades i forçar una resposta de l’Administració autonòmica.