Embotits Espina llança una línia de productes per al canal Horeca

  • Embotits Espina, amb seu a Vic (Barcelona), ha llançat una línia de productes per al canal Horeca, Espina Food Service, formada per 12 varietats i amb la qual pretén arribar als 25 mercats en els quals la marca ja està operant, com els països mediterranis, Iberoamèrica i el sud-est asiàtic.

27.02.2017 - 11:24

BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)

Embotits Espina, amb seu a Vic (Barcelona), ha llançat una línia de productes per al canal Horeca, Espina Food Service, formada per 12 varietats i amb la qual pretén arribar als 25 mercats en els quals la marca ja està operant, com els països mediterranis, Iberoamèrica i el sud-est asiàtic.

El director de Comercial i Màrqueting d’Embotits Espina, Francesc Galí, ha explicat que, segons dades de la companyia, el mercat Horeca representa més d’un 30% del total d’embotits, ha informat en un comunicat aquest dilluns.

“Hem realitzat una anàlisi en profunditat del mercat i hem dissenyat una línia ‘ad hoc’ per oferir productes de qualitat i, a més, a preus competitius”, ha afegit Galí.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor