Els principals alcaldes del PSC no aniran a l’acte de Susana Díaz organitzat per Caballero

  • Els principals alcaldes del PSC no participaran en l'acte que ha organitzat aquest dissabte a Madrid el president de la Federació Española de Municipis i Províncies (FEMP) i primer edil de Vigo, Abel Caballero, i que protagonitzarà la presidenta d'Andalusia, Susana Díaz.

VilaWeb
10.02.2017 - 15:33

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

Els principals alcaldes del PSC no participaran en l’acte que ha organitzat aquest dissabte a Madrid el president de la Federació Española de Municipis i Províncies (FEMP) i primer edil de Vigo, Abel Caballero, i que protagonitzarà la presidenta d’Andalusia, Susana Díaz.

Fonts socialistes consultades per Europa Press, han destacat que no hi assistiran els dos alcaldes de capital de província que té el PSC: el de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i el de Lleida, Àngel Ros.

Tampoc no hi aniran l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), Núria Marín, ni la de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), Núria Parlon, ambdues altes dirigents de l’Executiva del PSC i al capdavant de dues ciutats catalanes importants.

El president de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i alcalde de Pineda de Mar (Barcelona), Xavier Amor, també s’absentarà d’aquesta cita, a la qual Caballero ha convidat tots els alcaldes, regidors i presidents de diputació socialistes per escoltar Díaz perquè “té molt a dir”.

Així i tot, la majoria de representants municipals del PSC asseguren que no han rebut cap invitació formal per participar en aquest acte, al qual sí preveu assistir l’alcalde de Gimenells i el Pla de la Font (Lleida), Dante Pérez.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor