11.03.2026 - 09:17
|
Actualització: 11.03.2026 - 10:06
El nou cap suprem de l’Iran, Mojtaba Khamenei, encara no ha aparegut en públic. El diari The New York Times va informar que havia estat ferit en el bombardament del 28 de febrer, en què va morir el seu pare, Ali Khamenei, i que es trobava en una zona d’alta seguretat, recuperant-se de les ferides, sobretot a les cames.
Avui, el règim iranià ha filtrat una mica d’informació sobre l’estat de Khamenei. En un missatge a Telegram, el fill del president de la República Islàmica, Yousef Pezeshkian, que és assessor del govern, ha assegurat que el cap suprem es trobava “sa i estalvi”.
“Vaig sentir la notícia que el senyor Mojtaba estava ferit. Vaig preguntar a uns amics que hi estaven en contacte. I em van dir que, gràcies a Déu, es trobava sa i estalvi, i que no hi havia cap problema”, diu el missatge. Ara fa uns dies, la televisió iraniana s’havia referit a Khamenei com a “veterà ferit de la guerra del Ramadà”.

