El PSC demana una solució política al procés sobiranista

  • El portaveu adjunt del PSC al Parlament, Ferran Pedret, ha demanat aquest dimarts cercar una solució política dialogada, negociada i pactada al procés sobiranista i "desescalar el conflicte".

VilaWeb
28.02.2017 - 15:58

BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)

El portaveu adjunt del PSC al Parlament, Ferran Pedret, ha demanat aquest dimarts cercar una solució política dialogada, negociada i pactada al procés sobiranista i “desescalar el conflicte”.

Ho ha dit en roda de premsa després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) notifiqués als membres de JxSí a la Mesa del Parlament que admet la querella de Fiscalia contra ells i contra la presidenta del Parlament per haver permès votar propostes sobiranistes.

“Hauríem de deixar el joc de confrontació de legitimitats, que ens situa en un carreró sense sortida”, segons Pedret, i, com a exemple, ha demanat deixar de forçar els límits del reglament del Parlament, de l’Estatut i de la Constitució.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor