El PP proposa un “front comú” contra la ponència de canvi de reglament del Parlament

  • El PP ha proposat aquest dimarts "un front comú davant les forces antidemocràtiques" als partits que rebutgen la ponència que abordarà canviar el reglament del Parlament per accelerar l'aprovació de les lleis de desconnexió.

VilaWeb
14.03.2017 - 14:40

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

El PP ha proposat aquest dimarts “un front comú davant les forces antidemocràtiques” als partits que rebutgen la ponència que abordarà canviar el reglament del Parlament per accelerar l’aprovació de les lleis de desconnexió.

El portaveu del grup popular, Alejandro Fernández, ha dit en roda de premsa que en els propers dies plantejaran a la resta de grups “adoptar una posició comuna”.

Així i tot, ha criticat el PSC per la moció aprovada amb els seus vots a l’Ajuntament de Girona en què es critica la sentència que inhabilita l’expresident Artur Mas i les exconselleres Joana Ortega i Irene Rigau per la consulta del 9N.

“Demanem al PSC que tingui clar que en el respecte a la llei no es pot produir cap ambigüitat”, i ha instat els socialistes a posar ordre a la seva casa.

Els ha recordat que van governar Catalunya amb una majoria de 51 escons però que ara tenen 15: “És el resultat de la seva ambigüitat i els seus flirteigs amb l’independentisme”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor