El Diplocat dóna la benvinguda al segle XXI a Juan Carlos Girauta

  • El diputat de Cs al congrés espanyol ha retret al govern de Rajoy que no hagi fet res per evitar el ressò internacional de la violència policíaca de l'1-O

VilaWeb
11.10.2017 - 17:01

El Diplocat ha contestat amb ironia el diputat de Cs al congrés espanyol Juan Carlos Girauta, donant-li la benvinguda al segle XXI. Girauta ha insinuat aquest matí que l’ens va dirigir les informacions que es van publicar a la premsa internacional sobre la violència dels cossos policíacs espanyols durant el referèndum del primer d’octubre.

Girauta ha retret al ministre d’Exteriors espanyol, Alfonso Dastis, que la diplomàcia espanyola no controlés les informacions que publicaven els mitjans de comunicació d’arreu del món sobre la violència de l’estat espanyol.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor