09.02.2017 - 11:53
ZARAGOZA, 9 (EUROPA PRESS)
El secretari estatal d’Organització de Podem i secretari general de la formació habitada a Aragó, Pablo Echenique, es plantejarà el seu “lloc” en aquest partit després de l’Assemblea de Vistalegre II, que se celebra aquest cap de setmana, “no a títol personal”, sinó “d’una manera participada i col·lectiva”, si ho ha de fer.
En declaracions als mitjans de comunicació, Echenique ha al·ludit així al principi ‘una persona, un càrrec’ orgànic, que volen implantar el secretari Polític i aspirant a la Secretaria General, Iñigo Errejón, i l’actual líder, Pablo Iglesias, en la llista del qual concorre el dirigent aragonès.
“M’agrada no avançar escenaris i no prendre decisions abans de parlar-les amb els meus equips i, més àmpliament, amb la gent”, ha dit, explicant que si ha de triar ho farà “parlant amb el Grup –Parlamentari de les Corts d’Aragó–, el Consell Ciutadà, els Cercles, amb el meu equip d’Organització estatal”, sempre “pensant on aporto més i on puc ajudar millor al fet que canviem la societat”.