Díaz assevera que té “força, ganes i il·lusió” i que està “animada” encara que no desvetlla si optarà a la Secretaria

  • La presidenta de la Junta d'Andalusia i secretària general del PSOE-A, Susana Díaz, ha llançat aquest dissabte el missatge que té "forces, ganes i il·lusió", que li encanta "guanyar" i que està "animada", a més de subratllar que també vol que el seu partit tingui aquesta "força", encara que la dirigent andalusa no ha desvetllat si preveu presentar-se a les primàries per a la Secretaria General del PSOE.

11.02.2017 - 14:35

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

La presidenta de la Junta d’Andalusia i secretària general del PSOE-A, Susana Díaz, ha llançat aquest dissabte el missatge que té “forces, ganes i il·lusió”, que li encanta “guanyar” i que està “animada”, a més de subratllar que també vol que el seu partit tingui aquesta “força”, encara que la dirigent andalusa no ha desvetllat si preveu presentar-se a les primàries per a la Secretaria General del PSOE.

Així ho ha dit la dirigent andalusa en un acte desenvolupat en un pavelló de l’ONCE, a Madrid, sota el lema ‘Ajuntaments socialistes. Compromesos amb la gent’, i organitzat per l’alcalde de Vigo i president de la Federación Española de Municipis i Províncies (Femp), Abel Caballero, per escenificar el suport una possible candidatura de Díaz a les primàries per a la secretaria general que molts desitgen.

“Vull que el meu partit es recolzi en els seus alcaldes i que li digui al conjunt dels ciutadans que estem aquí, dempeus, i vosaltres sou la força, aquest és el PSOE, amb el PSOE endavant”, ha aclamat Díaz interrompuda en innombrables ocasions pels aplaudiments de les prop de 3.000 persones que han assistit a l’acte.

Prèviament, la presidenta andalusa ja havia defensat la fortalesa de l’àmbit local com a embranzida cap al Govern central i havia donat la seva paraula que “tots empenyarem per guanyar les properes eleccions municipals” i després, les generals. “Ho farem molt ràpid”, ha previst Díaz entre referències a la importància de l'”escola del local” per ser “un bon dirigent”.

En aquest sentit, havia advertit que els socialistes es van a “aixecar amb força” perquè el partit està “orgullós” del que ha fet per aquest país i havia promès que, mentre els populismes d’esquerres sembren “por” i els de dretes, “ira”, els socialistes “sembraran esperança i confiança”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor