
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
L’ex-diputat de la CUP David Fernàndez ha respost un atac del periodista Federico Jiménez Losantos a través de Twitter. Arran de la intervenció de Fernàndez ahir a la tertúlia del programa ‘Al rojo vivo’ de La Sexta, la periodista Ana Pastor va fer un piulet lloant-ne el discurs: ‘Es pot estar d’acord o no amb David Fernàndez, però és un plaer escoltar-lo’, deia. Jiménez Losantos va respondre a aquest comentari dient que ‘hauria de fer-li fàstic’ perquè ‘era el xofer d’Otegi quan anava a Catalunya’. Avui David Fernàndez li ha dit que no tenia pas carnet de conduir. I ho ha aprofitat per a demanar la llibertat d’Arnaldo Otegi.
Aquest és l’intercanvi de piulets:
Se puede estar de acuerdo o no con @HiginiaRoig pero da gusto escucharle. Ahora en @DebatAlRojoVivo #eleccionesCatalanasARV
— Ana Pastor (@_anapastor_) September 14, 2015
.@LosantosPosts No tengo carnet. Pero en cualquier caso, #freeotegi.
— DavidCUP #Tram92#όχι (@HiginiaRoig) September 14, 2015
Ahir, al programa de La Sexta, també hi havia l’ex-ministra de Defensa espanyola, la socialista Carme Chacón; el director de La Razón, Paco Marhuenda; i la periodista Ana Grau. David Fernàndez va defensar la legitimitat del procés d’independència de les crítiques dels contertulians. I va començar criticant les referències de Pablo Iglesias als catalans d’origen andalús.
Vegeu el vídeo:
S'ha afegit la noticia a Favorits