Centenars de persones es concentren davant la Borsa de Barcelona contra un postconfinament ‘basat en l’especulació’

  • Durant la concentració, que ha arrencat a les set de la tarda, s'han sentit proclames en favor de l'habitatge digne, la derogació de la reforma laboral i la regularització dels immigrants

VilaWeb
20.06.2020 - 20:20
Actualització: 21.06.2020 - 12:42

Centenars de persones s’han concentrat davant la Borsa de Barcelona en una manifestació organitzada per la plataforma Pla de Xoc Social, que agrupa més de 180 sindicats i organitzacions antiracistes, feministes ecologistes i socials de Catalunya. Amb el lema ‘Per un pla de xoc social. Que pagui la banca i l’Íbex-35’, la plataforma ha exigit una sortida de la crisi sanitària ‘que posi la vida al centre i no els beneficis de les grans empreses’ i ha alçat la veu contra un postconfinament ‘que continua basant-se en l’especulació’.

Durant la concentració, que ha arrencat a les set del vespre, s’han sentit proclames a favor de l’habitatge digne, la derogació de la reforma laboral i la regularització dels immigrants.

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

 

 

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor