18.02.2017 - 15:01
TARRAGONA, 18 (EUROPA PRESS)
La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha assegurat aquest dissabte que el seu partit i PP es reuniran aquest dilluns en el Congrés per tractar l’eliminació dels aforaments i la limitació de mandats: “Aquestes van ser dos de les reformes que Cs va exigir al PP a canvi de garantir l’estabilitat i seran fonamentals per lluitar contra la corrupció i recuperar la confiança en les institucions”.
En una atenció als mitjans després de clausurar el seminari ‘Gestió, instruments i competències municipals urbanístiques’ que ha tingut lloc en l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (Imet), ha apostat per la formació contínua dels càrrecs públics: “Cs vol arribar als governs amb els seus representants formats i preparats per governar millor del que s’ha fet fins ara”.
Ha destacat el treball en equip de Cs en tots els nivells administratius, i ha posat com a exemple les iniciatives del partit aprovades en el Parlament aquesta setmana com “les propostes per ajudar els autònoms, la dignificació del torn d’ofici dels advocats i ajudar els pagesos de Lleida per connectar-se amb el Canal Segarra-Garrigues”.