L’assemblea de compromissaris aprova l’obertura de restaurants Can Barça

  • S'obriran més de deu restaurants durant els tres anys vinents i prioritzaran els mercats d'Amèrica i l'Àsia

VilaWeb
19.10.2025 - 18:43
Actualització: 19.10.2025 - 21:20

L’assemblea de socis compromissaris del FC Barcelona ha aprovat un acord comercial perquè Novadial Corporate, empresa del Grup San Pablo Burgos, pugui obrir locals de restauració amb la marca Barça.

El tresorer del club, Ferran Olivé, ha explicat que aquesta empresa garanteix l’obertura de més de deu restaurants Can Barça durant els tres anys entrants i que prioritzaran els mercats d’Amèrica i l’Àsia. A més de menjar ràpid, els locals oferiran productes oficials del club i articles de la marca Can Barça.

El club no ha precisat les xifres de l’acord per motius de confidencialitat, però rebrà una quantitat fixa i un 6% de totes les vendes de menjar i beguda. També cobrarà un percentatge de drets entre un 8,5% i un 10% en productes oficials, i entre un 10,5% i un 12,15% en els articles de la marca Can Barça.

Novadial Corporate podrà obrir aquests locals durant els cinc anys vinents i tindrà el dret d’explotació de deu anys des de la inauguració de cada establiment. El club es compromet a difondre contingut d’aquests restaurants a les xarxes socials i a fer accions promocionals, inclosa la presència de membres del Barça Legends en les inauguracions. L’acord ha estat ratificat per 272 socis compromissaris, 52 hi han votat en contra i 34 en blanc.

Per una altra banda, els compromissaris han ratificat l’acord de patrocini amb Midea, empresa xinesa d’electrodomèstics, fins a la temporada 2030-2031 amb 321 vots a favor, 25 en contra i 19 en blanc. A partir del primer de juliol de 2026, Midea tindrà el logotip a la màniga esquerra de la samarreta del primer equip, tant als partits com als entrenaments, i també serà present en uns altres actius publicitaris del club.

El club tampoc no ha detallat les xifres d’aquest acord, però, segons Ferran Olivé, el Barça cobrarà per aquest patrocini un 25% més que Ambilight TV, la marca de TP Vision que actualment ocupa aquest espai en la samarreta.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor