Lourdes Donat, primera dona que presidirà Ateval-Junta Comarcal de la Vall d’Albaida.

  • Substitueix en el càrrec a Javier Aparicio, actual president de la regional tèxtil.

VilaWeb

Redacció

30.07.2004 - 16:05

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’empresària tèxtil, Lourdes Donat Micó, l’han triada presidenta d’Ateval-Junta Comarcal de la Vall d’Albaida en el transcurs de la junta ordinària que es va celebrar el dimecres 28 de juliol en la seu de l’Associació a Ontinyent. Donat, que substitueix en el càrrec al fins ara president Javier Aparicio, es converteix així en la primera dona que detenta aquest càrrec. Javier Aparició, en haver sigut triat recentment president d’Ateval, ha hagut de dimitir del càrrec de president de la comarcal valldalbaidina, per a poder atendre a les seues noves obligacions.

Lourdes Donat va accedir fa dos mesos a ocupar una de les vicepresidències d’Ateval-Junta Comarcal de la Vall d’Albaida, el passat 28 d’abril, convertint-se també en aquell moment en la primera dona que ocupava una de les vicepresidències de la comarcal tèxtil. Donat va entrar a formar part de la Junta Directiva en 1999, dins de la candidatura encapçalada per Aparicio.

La nova president, màster MBA per l’Institut d’Empresa, té ja una trajectòria consolidada en l’associacionisme empresarial, perquè forma també part, en representació del sector tèxtil, de la Junta Directiva de la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida, Coeval. Des de Coeval es considera Lourdes Donat com un persona especialment sensibilitzada per la problemàtica específica de la dona en el món de la direcció empresarial i ha participat en representació d’Ateval i Coeval en diferents fòrums, jornades i seminaris en què s’ha abordat la qüestió de la presència de la dona en els organismes directius de les empreses.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

dldtdcdjdvdsdg
2829301234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678
dldtdcdjdvdsdg
2829301234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678