Xina.- La Xina critica els Estats Units pels seus “terribles problemes de Drets Humans”

  • El Govern xinès ha criticat els Estats Units en un informe pels seus "terribles problemes de Drets Humans", unint-se a les recents crítiques internacionals a Washington que van des de la violència sobre les minories fins a les polítiques migratòries nord-americanes.

09.03.2017 - 17:53

PEQUÍN, 9 (Reuters/EP)

El Govern xinès ha criticat els Estats Units en un informe pels seus “terribles problemes de Drets Humans”, unint-se a les recents crítiques internacionals a Washington que van des de la violència sobre les minories fins a les polítiques migratòries nord-americanes.

L’informe anual redactat pel Departament d’Estat nord-americà sobre la situació dels Drets Humans en prop de 200 països ha acusat la Xina de tortura, execucions sense el degut procés, repressió dels drets polítics i persecució de les minories ètniques.

En la seva resposta anual a l’informe nord-americà, l’Administració xinesa ha assegurat que els Estats Units ha dut a terme una desenfrenada violència armada i un elevat nombre d’empresonaments.

“L’empitjorament de la discriminació racial i la farsa electoral dominada per la política dels diners ha fet que l’autodenominat defensor dels Drets Humans exposi el seu ‘mite’ de Drets Humans amb els seus propis fets”, ha assegurat el Consell d’Estat xinès.

“Els Estats Units ha calcigat en reiterades ocasions els Drets Humans d’altres països i ha sacrificat a víctimes innocents de manera obstinada”, ha afegit, referint-se als morts per atacs de drons nord-americans.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor