Vox aplaudeix Sánchez i el felicita per haver frenat ‘comunistes i separatistes’

  • Abascal ha celebrat que Sánchez hagi aprovat 'les mesures que Vox demana d'ençà de dimarts'

VilaWeb
14.03.2020 - 22:40
Actualització: 15.03.2020 - 10:43

‘Val més tard que mai.’ El dirigent de Vox, Santiago Abascal, ha felicitat el president del govern espanyol, el socialista Pedro Sánchez, i el seu executiu per haver ‘adoptat algunes de les mesures que reclamem d’ençà de dimarts: unitat nacional, estat d’alarma i centralització de tots els recursos’. El paquet de mesures anunciades permet de prendre tot el poder sobre els Mossos d’Esquadra i la Sanitat catalana i de la resta de l’estat espanyol.

A més, a Abascal li ha complagut que Sánchez hagi fet cas omís de la demanda del president del Principat, Quim Torra, i la presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, respecte de tancar tots dos territoris per evitar el col·lapse del sistema sanitari, que segons que indiquen els experts, és a prop si no es prenen precaucions. Ahir Abascal va dir que Torra era un ‘brètol traïdor’ per la seva petició, tot i que no va dir res d’Armengol.

Abascal també ha tingut mots per a Podem, malgrat que no l’ha esmentat directament. Ha agraït a Sánchez que hagi frenat ‘els comunistes’ després de set hores de govern en què els ministres socialistes més centristes haurien frenat les propostes de Pablo Iglesias.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor