[VÍDEO] La tempesta sobtada que ha fet córrer els banyistes a Barcelona

  • Les imatges mostren corredisses, amb banyador i tovallola en mà, mentre el fort vent fa enlairar la sorra de la platja

VilaWeb
05.08.2022 - 18:32
Actualització: 06.08.2022 - 11:27

La pluja i les fortes ratxes de vent que afecten aquesta tarda la major part de Catalunya –tret de les comarques de les Terres de l’Ebre i l’Alt Pirineu i l’Aran– han agafat desprevinguts els banyistes que eren a la platja de la Barceloneta de Barcelona.

Les imatges mostren corredisses, amb banyador i tovallola en mà, mentre el fort vent fa enlairar la sorra de la platja. Fins ara, l’estiu ha destacat enguany per haver estat sec i, fins i tot, es preveu de prendre mesures si no hi ha més xàfecs com els que hi ha hagut avui.

En altres localitats del país, a més de pluja, hi ha hagut calamarsa:

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor