Victòria Venture Capital inverteix 500.000 euros en Hydrokemós

  • Victòria Venture Capital invertirà 500.000 euros en diverses fases en la tecnològica catalana Hydrokemós, i a aquesta xifra es pot sumar un altre mig milió d'euros procedent de finançament públic, ha informat en un comunicat aquest dijous.

19.01.2017 - 17:50

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

Victòria Venture Capital invertirà 500.000 euros en diverses fases en la tecnològica catalana Hydrokemós, i a aquesta xifra es pot sumar un altre mig milió d’euros procedent de finançament públic, ha informat en un comunicat aquest dijous.

La inversió servirà per iniciar la comercialització, industrialització i internacionalització de la tecnologia d’electrodesnitrificació inventada per Hydrokemós, que permet descontaminar de nitrats les aigües subterrànies sense generar residus.

Aquesta tecnologia disruptiva ja ha estat validada pel programa SME Instrument H2020 de la UE, que ha subvencionat el 70% d’una inversió d’1,3 milions, i el finançament rebut fins ara ha permès posar en marxa mòduls d’electrodesnitrificació en diferents mercats de l’aigua.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor