Uriach crea una xarxa especialitzada per potenciar la comercialització de complements alimentosos

  • Uriach ha engegat una nova línia estratègica que s'encarregarà de promoure, distribuir i comercialitzar nou tipus de complements alimentosos a través d'una xarxa comercial pròpia especialitzada en visita mèdica, ha informat en un comunicat la companyia farmacèutica.

02.02.2017 - 13:36

MADRID, 2 (EUROPA PRESS)

Uriach ha engegat una nova línia estratègica que s’encarregarà de promoure, distribuir i comercialitzar nou tipus de complements alimentosos a través d’una xarxa comercial pròpia especialitzada en visita mèdica, ha informat en un comunicat la companyia farmacèutica.

Aquesta divisió es troba dins de l’àrea Consumer Healthcare i ha estat denominada com Uriach Medical, publiquen aquest dijous ‘La Vanguardia’ i ‘Expansión’.

“Aquesta nova xarxa de professionals ens ajudarà a seguir consolidant la nostra àrea de Consumer Healthcare al mercat, incrementant uns sis milions d’euros les vendes en els propers anys”, ha destacat el conseller delegat de la companyia, Oriol Segarra.

La companyia assegura que té com a objectiu replicar aquesta estratègia comercial a Espanya i convertir-se així en un referent de la visita mèdica amb complements alimentosos, sent un aliat per al metge en els tractaments basats o complementats amb aquesta tipologia de productes.

Els nou productes que s’incorporen a aquesta nova línia de negoci formen part de Laborest i es comercialitzaran a Espanya sota la marca Uriach. A més, també se sumeixi la marca Cistitus.

Tots els productes estan bàsicament centrats a les àrees terapèutiques de Traumatologia, Ginecologia i Neurologia. En els propers mesos s’aniran desenvolupant nous llançaments que també permetran ampliar les àrees terapèutiques.

La característica principal d’aquests productes és el seu alt valor innovador juntament amb una forta recerca científica per trobar remeis naturals per a la salut.

Seguint el mateix objectiu d’aprofitar grans sinergies, intercanviant productes i models de negoci, Aquilea, la marca d’Uriach especialitzada en complements alimentosos, entrarà al mercat italià de la mà de Laborest amb l’objectiu de convertir-se en la marca referent en les farmàcies italianes.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor