Una selecció de curts eròtics d’Erika Lust obre un cicle sobre censura a la Filmoteca de Barcelona

  • Una selecció de curtmetratges de la directora sueca Erika Lust obre divendres 1 de juliol el cicle 'Les escletxes de la censura' a la Filmoteca de Catalunya, en una sessió que inclourà un debat entre la directora i el públic.

VilaWeb
29.06.2016 - 18:02

BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)

Una selecció de curtmetratges de la directora sueca Erika Lust obre divendres 1 de juliol el cicle ‘Les escletxes de la censura’ a la Filmoteca de Catalunya, en una sessió que inclourà un debat entre la directora i el públic.

Segons ha informat la sala en un comunicat, la directora de cinema adult començarà amb una xerrada a càrrec de Lust amb la presentació dels seus curts i una exposició sobre els principis de la igualtat de gènere.

Tot i això, la sessió durarà al llarg d’agost amb de 39 títols, ‘Baby Doll’, ‘The Devil is a Woman’ i ‘Le souffle au coeur’.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor