Un incendi en una subestació elèctrica causa retards al tren de Mallorca

  • Els Bombers de Mallorca apaguen el foc, que ha afectat la catenària i els sistemes de seguretat

VilaWeb
Fotografia d'arxiu d'un tren dels Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM).
02.01.2026 - 22:41

Un incendi a la subestació elèctrica de l’estació de Consell ha provocat alteracions i retards en el servei de tren de Mallorca la tarda de divendres.

El servei s’ha restablert una hora després, poc després de les 19.20, segons que ha informat Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM).

En aquests moments, es treballa per mirar de recuperar la normalitat en els horaris dels trens.

Una locomotora s’ha desplaçat per remolcar dos trens que havien restat aturats a les vies a causa d’aquesta incidència.

Tanmateix, després de resoldre la incidència, tots dos han pogut tornar a circular sense ajuda.

Els Bombers de Mallorca del parc d’Inca s’han desplaçat fins a Consell per apagar les flames, que han començat en un quadre elèctric i han afectat la catenària i els sistemes de seguretat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor