Un dictamen del Ctesc recorda que la col·legiació en criminologia és voluntària

  • El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (Ctesc) ha aprovat aquest dilluns un dictamen sobre el projecte de decret de creació del Col·legi de Criminòlegs de Catalunya i ha recomanat modificar un paràgraf del preàmbul perquè la col·legiació en aquesta professió és voluntària, ha informat l'entitat en un comunicat.

23.01.2017 - 15:51

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (Ctesc) ha aprovat aquest dilluns un dictamen sobre el projecte de decret de creació del Col·legi de Criminòlegs de Catalunya i ha recomanat modificar un paràgraf del preàmbul perquè la col·legiació en aquesta professió és voluntària, ha informat l’entitat en un comunicat.

Així, en el seu dictamen recomanen escriure que la integració dels criminòlegs en una organització col·legial permetrà sotmetre als col·legiats a unes normes deontològiques i de control comuns, eliminant de la frase l’expressió “de tots els professionals” perquè quedi clar que el Col·legi sol té potestat davant dels col·legiats.

La comissió executiva, per delegació del ple del Ctesc, ha aprovat aquest dictamen de caràcter perceptiu en sessió ordinària aquest dilluns, després que el 22 de desembre del 2016 el conseller de Justícia, Carles Mundó, sol·licités la seva emissió, prèvia a la tramitació del decret.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor