19.08.2025 - 15:33
|
Actualització: 19.08.2025 - 17:35
Un turista català de trenta-sis anys es va morir diumenge a l’illa de Bali, a Indonèsia, quan feia pesca submarina sense l’equipament adequat. Segons que ha informat la policia local, l’home va perdre el coneixement o es va quedar sense oxigen sota l’aigua.
Els fets van passar diumenge a la tarda a la zona de Pemuteran, al nord-oest de Bali. La víctima, veí d’Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), havia entrat al país amb visat de turista i es va submergir solament amb ulleres i tub respirador.
La policia sospita que la víctima es va desmaiar o li va mancar l’oxigen a causa de l’ús d’un equip inadequat per a la profunditat que era. Els seus acompanyants van alertar les autoritats després de veure que no tornava a la superfície. Després d’una primera recerca fallida, un grup de bussejadors el va trobar sense vida a vint metres de profunditat.
La policia no ha obert cap investigació.