Turisme de Barcelona incorpora 11 nous agents culturals en el seu programa

  • El programa 'Barcelona Cultura i Lleure' del consorci de promoció Turisme de Barcelona ha incorporat 11 nous actors culturals, entre els quals figuren espais modernistes, promotores musicals i festivals, i arriben a un total de 162 membres en el programa, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

20.07.2016 - 12:00

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

El programa ‘Barcelona Cultura i Lleure’ del consorci de promoció Turisme de Barcelona ha incorporat 11 nous actors culturals, entre els quals figuren espais modernistes, promotores musicals i festivals, i arriben a un total de 162 membres en el programa, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Entre les noves incorporacions s’inclouen la promotora del Sónar Advanced Music; l’organitzadora de programes de música clàssica al Palau de la Música i la Basílica de Santa Maria del Mar Concerts a Barcelona; l’espai de música electrònica Moog, del grup Mas i Mas; la gestora d’artistes internacionals Live Nation, i el festival Bona Nit Barcelona, que té per objectiu fomentar la consciència mediambiental.

El consorci també ha sumat espais modernistes per a la promoció cultural de la ciutat, com la Casa de les Punxes i el projecte Cases Singulars, que organitza visites a la Casa Amatller, la Casa Lleó Morera i el Palau Baró Quadres.

A més, s’ha unit al programa cultural de Turisme de Barcelona el parc temàtic esportiu Open Camp Barcelona, el programa internacional de dansa IBStage –encarregat de les jornades de dansa clàssica al Gran Teatre Liceu–, la sala independent Versus Teatre i l’Aquarium.

El director general del consorci, Jordi William Carnes, ha destacat que Turisme de Barcelona considera la cultura un dels principals actius de la ciutat, i defensa que, “amb aquestes últimes adhesions, Barcelona es reforça com a destinació cultural, en què és un reflex de Turisme de Barcelona amb una promoció seriosa i responsable de la ciutat com a destinació turística”.

El consorci ha destacat que els àmbits més ben valorats pels turistes que visiten la capital catalana són l’oferta arquitectònica (amb un 8,8) i la cultural (8,5), seguides per l’oferta d’oci i entreteniment, amb una nota d’un 8,3.

El programa ‘Barcelona Cultura i Lleure’ integra la majoria de l’oferta del sector cultural de la capital catalana, i inclou museus, centres d’exposicions, galeries d’art, teatres, espais de dansa, auditoris, festivals i promotores, entre d’altres actors.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor