21.01.2026 - 07:49
|
Actualització: 21.01.2026 - 09:34
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha reprès el viatge cap a Davos (Suïssa) després d’una avaria “menor” a l’Air Force One que l’ha obligat a tornar als Estats Units i a canviar d’avió.
Air Force One being offloaded pic.twitter.com/yYRe1U8YpN
— Acyn (@Acyn) January 21, 2026
La portaveu de la Casa Blanca, Karoline Leavitt, ha explicat que “el president Trump ja és a bord d’un nou avió i es dirigeix a Davos”, passada la mitjanit, hora local. Segons que ha detallat, la tripulació del vol presidencial havia detectat “un problema elèctric menor” i, per precaució, havia tornat a la base aèria d’Andrews.
President Trump has since boarded a new plane and is headed for Davos.
— Kaitlan Collins (@kaitlancollins) January 21, 2026
Prèviament, Trump havia assegurat a Truth Social que els Estats Units “seran ben representats a Davos”, on aquests dies es fa el Fòrum Econòmic Mundial.
El president dels EUA té previst de reunir-se amb uns quants dirigents, entre els quals el secretari general de l’OTAN, Mark Rutte, per abordar la crisi oberta amb Dinamarca i més països europeus per l’annexió de Grenlàndia.

