20.10.2025 - 12:44
|
Actualització: 20.10.2025 - 17:38
Els comitès d’empresa de TV3 i Catalunya Ràdio han anunciat que impulsaran una consulta entre els treballadors de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) sobre el rumb que segueix la direcció en la gestió de les marques corporatives.
📜 Comunicat:
Volem que se'ns escolti https://t.co/AeEZosrn3U pic.twitter.com/MK8iR0cYf0— Comitè Empresa TV3 (@comitedetv3) October 20, 2025
Segons que han informat, la decisió s’ha pres per unanimitat després d’analitzar “un tema de gran transcendència, amb conseqüències de present i de futur”, en què consideren imprescindible que la plantilla pugui expressar-se.
Els comitès asseguren que observen amb “preocupació i incomprensió” el progressiu silenciament de les marques històriques —TV3, Catalunya Ràdio, 324 i Catalunya Informació— en benefici de les noves denominacions 3Cat i 3CatInfo. Recorden que ja ho han traslladat en diverses ocasions als responsables dels mitjans de la CCMA.
En l’última reunió amb la direcció, dimarts passat, van defensar que les marques 3Cat i 3CatInfo poden créixer “acompanyades” de les marques originals, que consideren “referents de qualitat i rigor”. Van demanar explícitament que es mantinguin actives per identificar clarament l’origen dels continguts i perquè això contribueixi a reforçar també les marques noves.
Els representants dels treballadors confien que la direcció tingui en consideració aquesta proposta, tal com s’ha compromès a estudiar. En cas contrari, anuncien que convocaran aviat una assemblea informativa per precisar els termes de la consulta interna.