06.03.2017 - 11:34
BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)
La signatura de joieria i complements Tous va aconseguir unes vendes de 403 milions d’euros el 2016, un 9,4% més que l’any anterior, amb un creixement tant nacional (+6%) com internacional (+10%) i en comerç electrònic (+130%), ha informat aquest dilluns en un comunicat.
La companyia amb seu a Manresa (Barcelona) va obrir 50 botigues a Espanya i la resta del món el 2016, entrant en mercats com la República Txeca i Qatar i complint els seus plans de creixement a la Xina, amb 15 inauguracions i la previsió de dos nous establiments insígnia a Xangai en el primer trimestre d’aquest 2017.
La presidenta de Tous, Alba Tous, ha indicat que el comerç electrònic –actiu en 10 països després d’incorporar Polònia, Rússia i Grècia– ja representa més del 4% de les vendes de l’empresa, que té com a negoci principal la joieria (67% del total de vendes del 2016), seguida per les bosses i accessoris (16%).