20.12.2025 - 13:56
|
Actualització: 20.12.2025 - 20:32
El batlle d’Almussafes (Ribera Baixa), Toni González, ha insistit que continuaria al càrrec malgrat les denúncies per assetjament, que ell considera falses, en una carta oberta a Instagram: “Malgrat les circumstàncies que m’han fet apartar del grup municipal socialista temporalment i fins que s’aclareixi la situació. El meu compromís amb els veïns és ferm.”
Fa uns quants dies, el batlle va anunciar l’abandonament de tots els seus càrrecs orgànics i va demanar la suspensió de la militància del PSOE el 13 de desembre, un dia després d’haver engegat el partit una investigació en contra seu arran d’una denúncia per assetjament sexual i laboral.
Aquesta denúncia va ser presentada per una dona identificada amb noms i cognoms, tant al canal intern d’antiassetjament del PSOE com al Departament de Compliment de Normativa. La informació indica que els fets van passar a l’Ajuntament d’Almussafes. González ho ha negat, ha argumentat que la denúncia no s’havia presentat per la via judicial, sinó davant l’òrgan de control del partit socialista i ha lamentat no haver-ne sabut res fins a llegir-ho als mitjans. “Em vaig assabentar d’aquesta situació a través dels mitjans de comunicació, cosa que em va deixar en una situació d’indefensió absoluta. Estic convençut que es tracta d’una denúncia infundada i, per tant, em dedicaré exclusivament a la meva tasca de batlle, sense necessitat de compatibilitzar la responsabilitat a l’executiu local amb altres funcions orgàniques dins el partit”, ha dit.
Ver esta publicación en Instagram