Tanquen un tram de platges del Port de la Selva per una esllavissada vinculada a un terratrèmol

  • Les platges continuaran tancades fins que els tècnics no hagin fet una valoració precisa dels danys i hagin indicat les mesures a adoptar

VilaWeb
07.06.2025 - 12:54
Actualització: 07.06.2025 - 19:27

Les platges compreses entre Sota s’Arenella i la Colomera, al terme del Port de la Selva (Alt Empordà), han estat tancades preventivament per risc de despreniments. L’avís s’ha fet públic per mitjà dels canals oficials de l’ajuntament i es mantindrà actiu fins que els tècnics n’hagin pogut fer una inspecció detallada.

El motiu del tancament és una esllavissada localitzada a la cova del Port de la Vall, segons que han detectat els serveis tècnics municipals i el servei de Costes espanyol. L’origen, expliquen, podria tenir relació amb el terratrèmol registrat dijous passat, tot i que la zona ja havia estat danyada pel temporal Glòria de l’any 2020.

Ara, caldrà que els tècnics de Costes facin una valoració precisa dels danys i indiquin quines mesures s’han d’adoptar per garantir la seguretat tant de banyistes com de les embarcacions que naveguen per aquest tram de costa. Mentrestant, l’accés a les platges continuarà restringit.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor