Successos.- Un incendi a la comissaria de la Policia Local del Masnou afecta dos vehicles

  • Un incendi declarat la tarda d'aquest dijous al recinte de la Policia Local del Masnou (Barcelona) va afectar dos vehicles aparcats en les instal·lacions, les llunes d'altres vehicles, elements plàstics i diversos arbustos.

20.01.2017 - 13:57

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

Un incendi declarat la tarda d’aquest dijous al recinte de la Policia Local del Masnou (Barcelona) va afectar dos vehicles aparcats en les instal·lacions, les llunes d’altres vehicles, elements plàstics i diversos arbustos.

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat aquest divendres, l’incendi es va declarar a les 18 hores en uns arbustos per causes que investiga la Policia Local, tot i que no es descarta que sigui un gamberrada.

Els propis agents de la comissaria van poder apagar les flames, que van arribar a una gran altura a causa del fort vent que bufava a la zona, i els Bombers van acudir per constatar que estava extingit i que no hi havia perill que rebrotés.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor